Direktlänk till inlägg 10 maj 2014

Tuff helg...

Av Petra Nielsen - 10 maj 2014 22:51

fet textHaft ett par förbannat jobbiga dagar nu... dåligt samvete att man inte kan göra o ställa upp för de som behöver en...
Men just nu ORKAR jag knappt ta hand om mig själv... Haft sån ångest o skulle varit till min läkare i fredags, men fick återbud pga att han var hemma med sjukt barn (faen då... han är inte singel min grekiske gud...)

Men skämt åsido... fick en tid på måndag som tur är. Måste bara få börja med KBT för att få hjälp att kontrollera min ångest när det blir för mycket runt mig...

Det som är jobbigast just nu är att jag inte kan va den mamma jag vill vara till min underbara unge... tänker på henne 24/7...
Längtar efter henne ständigt!!! Men vill inte att hon ska se mig när jag mår som sämst.... :'(
På tisdag ska jag i alla fall på besök till (förhoppningsvis) min nästa arbetsprövning. Verkar lovande :-D

Nä, nu hoppas jag att Sanna tar hem segern ikväll!!

Pöss alla fina!! //P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Nielsen - 30 april 2014 02:10


Hej... Fasen va längesen det var jag skrev här!! Hänt en hel del på nästan 2 år... faen vad åren går FORT!!! Har en hel del som jag bara MÅSTE få ur mig. Kanske hjälper att skriva av sig... har gjort det förr i alla fall. Skrev ju JÄMT förr! ...

Av Petra Nielsen - 27 juli 2012 00:53

Nu har äntligen appen till bloggplatsen kommit :-) Så nu kan man blogga lätt från luren :-) *glad*...

Av Petra Nielsen - 7 april 2012 00:03


  Så det är SÅÅÅ man ska göra för att passa in i dagens kvinnoideal??     ...

Av Petra Nielsen - 27 mars 2012 14:06

När saker och ting i Ditt liv nästan har blivit för mycket för Dig att hantera, när dygnets 24 timmar inte känns nog, kom ihåg "majonnäsburken och två koppar kaffe". En professor stod inför sina filosofistudenter med några föremål på bordet framför s...

Presentation


34-årig tjej som bloggar om livet...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards